Peter-August Keur

Over overheid en informatie

Spring naar inhoud
  • Home
  • Contact

Quote: Steven Overly

Steven Overly (Washington Post) over de manier waarop organisaties sociale netwerksites gebruiken:

stevenoverly

Dit bericht werd geplaatst in Overheid en Informatie op 30 juni 2010 door Peter Keur.

Berichtnavigatie

← Garbage in, garbage out: de e-mailservice bekendmakingen van overheid.nl De burger centraal bij dienstverlening: Handleiding Klantervaring in kaart →

Ontvang updates per e-mail:


Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

De zes beste blogs

1. Het meten van kosten en baten van de elektronische overheid
2. Digitale dienstverlening: Voorbestemd te falen
3. Papieren bewijsstukken en het i-NUP
4. Overheid 2.0: meer dan een website en een e-mailadres
5. Informatie: gestructureerd vs. niet-gestructureerd
6. Waarom gemeenten nooit meer om een 'kopie eigendomsbewijs hoeven te vragen

Zoeken

Tags

  • 14+netnummer
  • advies
  • antwoord
  • app
  • artikel
  • babyboek
  • babybureaucratie
  • boek
  • chris brogan
  • community
  • den haag
  • dienstverlening
  • e-dienstverlening
  • e-overheid
  • g+
  • gba
  • gemeente
  • gemeenten
  • google
  • google plus
  • grafiek
  • het nieuwe werken
  • hnw
  • hyves
  • i-nup
  • ict
  • indieningsvereisten
  • informatie
  • ingovernment
  • leesvoer
  • open data
  • overheid
  • proces
  • rapport
  • review
  • sociaal bestek
  • sociale media
  • social media
  • twitter
  • vng
  • voedingscentrum
  • widget
  • zenc
  • ‘Google+ for Business
  • ‘Google+ for Business: How Google’s Social Network Changes Everything

Over Peter

Peter onderzoekt en adviseert overheidsorganisaties over de manier waarop zij zich slimmer kunnen organiseren.

Lees hier meer over Peter of klik hier om contact op te nemen.

Laatste blogs

  • Dit is (g)een archief
  • Massaal digitaal in 2017: wat is wijsheid?
  • Plasterk begrijpt digitale dienstverlening nog niet
  • Burgergerichte of bedrijfsmatige overheid: waar ligt de balans?
  • Open documentstandaarden raken digitale dienstverlening in het hart

Archief

Ondersteund door WordPress